Szkolenia Dla Działu Zakupów /
Szkolenie Logistyka

Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia

Bhp w transporcie wewnątrzzakładowym oraz przy składowaniu i magazynowaniu

- podsumowanie wyników kontroli PIP w 2017 roku w zakresie bezpieczeństwa w transporcie i składowaniu, eliminacja stwierdzonych nieprawidłowości, poprawa bezpieczeństwa pracy, planowane zmiany - nowe uprawnienia, nowe obowiązki przy wykonywania prac szczególnie niebezpiecznych z użyciem wózków jezdniowych oraz nowe obowiązki zlecających pracę z użyciem wózków jezdniowych

Certyfikowany negocjator

- budowanie Siły Negocjatora, tajniki, zaawansowane strategie i pułapki negocjacyjne - nowatorskie warsztaty prowadzone przez Olgę Borgieł

Metody redukcji kosztów zakupów części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych

- efektywna gospodarka materiałowo-narzędziowa

Zarządzanie flotą samochodową

- metody redukcji kosztów eksploatacji i efektywne wykorzystanie aut służbowych w firmie

Nowe prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.

certyfikowany kupiec

- ekskluzywne warsztaty rozwijające skuteczność kupiecką

Planowanie i harmonogramowanie produkcji

- doskonalenie i poprawa efektywności procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie

analiza i raportowanie w zakupach

- zaawansowany trening budowy efektywnych zakupów

Excel dla kupców i handlowców – poziom średniozaawansowany

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.

Reklamacje i dochodzenie roszczeń w spedycji i przewozach krajowych i międzynarodowych

- minimalizacja ryzyka popełnienia błędu przy zawieraniu umów spedycji, odpowiedzialność spedytora, dochodzenie roszczeń z tytułu umowy przewozu towarów - Konwencja CMR i Prawo przewozowe

Szkolenie Planowanie i ocena opłacalności procesu inwestycyjnego w firmie

- skuteczne narzędzia zarządzania projektem inwestycyjnym

Dokumentacja w obrocie międzynarodowym – błędy w wypełnianiu dokumentów, korekty, konsekwencje pomyłek

- jak unikać błędów w dokumentach celnych skutkujących nieprawidłowymi rozliczeniami należności celno - podatkowych oraz poważnymi konsekwencjami finansowymi dla podmiotów gospodarczych?

Lean w magazynie i logistyce

- optymalizacja kosztów magazynowania i utrzymania zapasów, usprawnienie przepływu towarów na przykładzie skutecznych wdrożeń

Umowy handlowe w obrocie gospodarczym

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku

Zarządzanie łańcuchem dostaw

- jak kontrolować, obniżać koszty, mierzyć efektywność procesów w łańcuchu dostaw?

Incoterms 2010® – najnowsze wersje oficjalnych reguł międzynarodowej izby handlowej do interpretacji terminów handlowych

- jak zminimalizować ryzyko w eksporcie/imporcie towarów poprzez zastosowanie właściwych reguł?

Controlling logistyczny

- metody redukcji kosztów logistyki i zaopatrzenia

zasady prowadzenia inwentaryzacji w firmie

- symulacja spisu z natury ? warsztaty umiejętności

Mistrzowskie negocjacje kupieckie

- jak skutecznie radzić sobie z atakami cenowymi dostawców i zredukować koszty zakupu?

narzędzia oceny i kwalifikacji dostawców z uwzględnieniem audytu

- skuteczne procedury oceny, wyboru i kwalifikacji dostawców krok po kroku. Warsztaty dla działów zakupów, zaopatrzenia, inwestycji, produkcji oraz jakości.

Kupiec doskonały

- najważniejsze kompetencje kupca. Diagnoza i rozwój. Siła negocjatora. Psychologia Kupca. Warsztaty coachingowe dla negocjatorów działów zakupów i inwestycji przygotowane i prowadzone przez Olgę Borgieł

Reklamacje – dokumentacja, procedury, przydatne klauzule i niedozwolone praktyki

- audyt/przygotowanie własnych procedur reklamacyjnych i dokumentacji reklamacyjnej ? krok po kroku. Autorskie warsztaty prof. Moniki Jagielskiej

Mistrzowska obsługa klienta – najwyższe standardy w trudnych sytuacjach

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?

Strategic sourcing

- Zaawansowany trening budowania strategii zakupowej i optymalizacji procesów zakupowych w przedsiębiorstwie

ZASADY WSPÓŁPRACY Z KONTRAHENTAMI CHIŃSKIMI W PRAKTYCE

- bezpieczny import i produkcja, prawne aspekty współpracy, korespondencja biznesowa i negocjacje z Chińczykami - od projektu i kosztorysu przez ofertę, kontrolę produkcji aż po bezpieczną dostawę towaru

CONTROLLING LOGISTYCZNY

- metody redukcji kosztów logistyki i zaopatrzenia

Asertywny kupiec

- jak skutecznie radzić sobie z atakami cenowymi dostawców i zredukować koszty zakupu?

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE Z ELEMENTAMI PERSWAZJI I WYWIERANIA WPŁYWU

- warsztaty opracowane i prowadzone przez charyzmatycznego Trenera Tomasza Sidewicza - Eksperta w zakresie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu

WORKING ACROSS CULTURES

- specjalistyczne warsztaty językowe dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi

ENGLISH FOR LOGISTICS

- specjalistyczne warsztaty językowe dla logistyków

WPŁYW, MANIPULACJE I TECHNIKI PERSWAZJI W SPRZEDAŻY I NEGOCJACJACH

- zwycięskie taktyki najlepszych sprzedawców i kupców

OBSŁUGA LOGISTYCZNA REKLAMACJI I ZWROTÓW W MAGAZYNIE

- jak nie stracić na zwrotach? - Obniżenie kosztów zwrotów i reklamacji

NEGOCJACJE Z MONOPOLISTAMI I FIRMAMI O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU

- trening dla doświadczonych negocjatorów poszukujących nowych, niekonwencjonalnych i skutecznych metod negocjowania z twardym partnerem, monopolistą

EXCEL W LOGISTYCE

- jak liczyć i analizować wskaźniki efektywności i kosztów przy użyciu arkusza Excel?

UMOWY HANDLOWE W OBROCIE KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM

- skuteczne sposoby zabezpieczania wykonania umowy

RACJONALNA GOSPODARKA PALETOWA W PRZEDSIĘBIORSTWIE

- jak skutecznie kontrolować i minimalizować koszty obrotu paletami?

OPTYMALNA GOSPODARKA ZAPASAMI

- jak skutecznie redukować koszty zapasów w przedsiębiorstwie?

ORGANIZACJA GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ I ZARZĄDZANIE ZAPASAMI

- metody redukcji kosztów magazynowania i utrzymania zapasów, usprawnienie przepływu towarów

ZAAWANSOWANE GRY NEGOCJACYJNE

- dwudniowe case studies i najlepsze praktyki negocjacyjne

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI

- zaawansowane techniki budowania asertywnych relacji z klientami, dostawcami, partnerami biznesowymi i współpracownikami

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW SPRZEDAŻY I DYSTRYBUCJI

- jak ograniczyć wydatki na dystrybucję i sprzedaż?

JAPOŃSKA I CHIŃSKA KULTURA BIZNESU

- jak pokonać bariery komunikacyjne i uniknąć nieporozumień w kontaktach i negocjacjach biznesowych z Japończykami i Chińczykami?

INWENTARYZACJA ŚRODKÓW TRWAŁYCH I ZAPASÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE

- symulacja spisu z natury ? warsztaty umiejętności

Szkolenia i kursy dla zakupowców i logistyków


Organizujemy szkolenia i kursy dla zakupowców i logistyków, które obejmują między innymi budowanie skutecznych strategii zakupowych, metody redukcji kosztów zakupów, metody oceny dostawców, zarządzanie łańcuchem dostaw, optymalizację zapasów i lean w magazynie. Specjalizujemy się w treningach z zakresu negocjacji o ekstremalnym poziomie trudności.

Do najczęściej wybieranych szkoleń i kursów dla zakupowców i logistyków należą:

  • Metody redukcji kosztów zakupów
  • Zarządzanie flotą samochodową
  • Excel dla kupców i handlowców
  • Reklamacje i dochodzenie roszczeń w spedycji i przewozach krajowych i międzynarodowych
  • Lean w magazynie i logistyce
  • Umowy handlowe w obrocie gospodarczym
  • Incoterms 2010®
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Narzędzia oceny i kwalifikacji dostawców
  • Trening budowania strategii zakupowej

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.